Thursday, March 11, 2010

iNterview

Cakap pasal interview ni.....msti semua orng pernah lalui, sampai naik jemu dengan interview ni.....hahahaha. da yang baru interview, pnya berdebar, cm mau blik je....hahaha, kalo yang blik2 interview ni, cm xde rasa pn.......btl x?

hari ni aku p interview bank......cm xde rasa ape udah..., main jawab je....hehehehe, xthu la blh dapat x? kalo dapat pn aku xmau la, sebab training 3 bulan die bagi rm500 je, pastu die xpikir ke nk mkn pe kalo kat KL ni........pe la pnya syrikat.......hahahaha.

semlm smpai KL, mlm ni nk blik kelantan udah la, da ujian bertulis KPLI, kalo yang ni memg bt aku berdebar la.....ramai yang ckp susah la.....tpi aku xde bahan mau baca pe, berserah je la....nk bt cm ner.......rezeki kat tangan tuhan...... kadang2 pikir cm malas udah mau p interview mna2, cm bikin penat je.......hehehe, tdi masa tgh interview, bank islam lak tel and interview terus lam tel, sebagai customer services.....tpi aku cm mls udah mau terlibat dalam bidang customer services ni, xthu la............tpi pikir blik, cm rezeki aku kat bidang tu la..............cm ner ye?

tp kalo dapat jadi cikgu ok gak la..........xyah nk pikir mau cri keje lain udah, ni keje lain cm xnmpak masa depan je......hahahaa, blik2 kontrk, lepas tu bile mau menjamin masa depan, mau angkat kete pn tkt, nti kena buang, nk byr pakai pe......letih la pikir masa depan ni............. tpi xpe lah, sejak dilahirkan, ALLAH dah tentukan rezki kita kat mna, cm kita kna usaha je...............

1 comments:

Unknown said...

Интим! проститутки Одессы 300
Зажигательная юная девушка пригласит в гости доброго, порядочного мужчину, который любит секс так же, как Я! Долг женщины — примирить работу и личную жизнь.

Post a Comment