Friday, January 29, 2010

bUdak sAtu kOs
















salam perknlan semua..........dah lama terasa mau cite pasal geng2 satu kos aku ni dekat ums,@##@#. sebenarnya ramai gak yang tiada dalam gambar ni....termasuk lah aku, masa orang bergmbar aku tido dalam blik...terlupa da sesi bergambar.hahahahah.

kami masa awl2, semua cm sombong2 la...cm da puak2 la...yang sabahan dengan sabahan, semenanjung dengn semenanjung, kristian dengan kristian.....semua cm bt bodoh je....., pendek cite, masa second year sem ke2, kami mula rapat, sebab masa tu kos kami gile pnya bt program.. tiap2 minggu da progrm..sampai penat rasa..hahaha.

bermula lah kisah kos ekonomi perancangan&pembangunan diums..., masuk tahun tigA kami pnya kos antara yang top la dalm bt program yang sedihnay...asal program aku msti kena jdi ajk pegangkutan...cuba bgi ajk makanan..kan best, kami semua memg rapat gile la masa tu....yang bestnya, kalo exm pn sama2 meniru g tu.....memg best la dengan ko orang.

last sem kami semua sedih la...sebab dah nk berpisah udah......dah elok2 rapat mula lak nk berpisah...huhuhuhu, suasana cm ni la yang paling xbest la....paling xsuka perpisahan. tpi aku sangt suka la dapat kenal tempat orang and dapat berkwn rapat dengan orang sabah la....orang sabah memg baik gile la...dah la peramah g tu.

ni la kisah sedih kos ekonomi perancangan&pembangunan..........love u all

3 comments:

Yuan He said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

tiga tahun tu berlalu dalam sekelip mata...cepatnya mas berlalu ni

tima saba betui2 masuk program ni pada tahun kedua, semester pertama.. masa tu saya ambil kursus Ekonomi Pertanian dan Sumber Alam Sekitar... masa tu Lee Fong dan saya digelar sebagai 'pelajar baru'......duiiiiiii

haha.....

epOL said...

ye ke......hehehehe, sedih tol la...fong ni jahat tol....

Post a Comment