Saturday, January 2, 2010

diRi epOl

Mohd saifullah, nama yang dipilih oleh kedua ibubapaku,aku dibesarkan dlm keluarga yang agak serdahana, cukup makan, minum, pakai mcm2 g la. Sejak aku dapat merangkak dan dapat berdiri dengan kedua belah kaki, aku mula mau belajar macam mana mau berlari. Aku hidup dengan keadaan yang sangat berbeza dengan orang lain, aku dibesarkan dengan pukulan setiap hari, padahal tangan yang memukul itulah yang meyambut aku semasa aku dilahirkan, tapi dengan keadaan aku mcm tu, aku rehda dengan takdir aku lahir dalam keluarga dan mempunyai ibubapa berbanding dengan orang yang tiada keluarga.

bila aku sudah mengenal dunia, aku mula menjadi seorang yang bukan dari ajaran keluarga ku, aku bebas dengan menipu kedua ibubapa ku, hidup bersama syaitan. Bila aku sudah sedar bahawa aku sedah terlanjur jauh, aku mula berubah menjadi manusia yang baru dilahirkan. sekian terima kasih.

epol adalah seorang yang suka buat lawak dan suka becakap. Aku dilahirkan dalm keadaan yang bukan sempurna, tpi aku sangat bersyukur kerana tuhan izinkan aku dilahirkan didunia yang cukup indah. kadang2 aku terpikir jugak la, kenapa aku boleh ramai kawan?????, dimanakah keistimewaan aku. k lah, lain kali lak sambung.

2 comments:

Cik Tulip said...

epol..jgn rasa rendah diri sgt eh..
setiap org ada specialnya masing2 :)

epOL said...

tq.....hhehehe..ye semua orng da keistimewaan msing2.

Post a Comment