Saturday, January 2, 2010

keHidUpan sEkarang

kehidupan aku sekarang dalm keadaan kelam kabut, aku rasa macam hilang arah tujuan, hilang arah untuk masa depan yang di rancang. hidup aku macam tidak terurus sudah...entah kenapa benda ni tiba2 berlaku pada kehidupan aku sekarang, mungkinorang lain pernah alami macam aku pernah alami sekarang.

kalo boleh aku tidak mahu g bergantung pada kedua ibubapaku, sebab aku sedah besar dan boleh berdikari...sekarang ni hanya tuhan yang boleh bantu hidup aku yang agak susah sekarang. alhamdulilah, dengan keadaan aku yang agak susah aku sangat hepey dengan my frenz yang selalu sokong aku. insyallah semua ni akn selesai satu hari nnti....sekian

2 comments:

Cik Tulip said...

sabar epol..smoga dpt keja bagos pasni.. sabar eh :)

epOL said...

tq.....amin

Post a Comment