Wednesday, January 27, 2010

mY girLfRiend


















mula dengn zmn pekenlan la...hehe, kami satu kos masa dekt ums dulu... dalam satu kelas, kami xpernah berckp atau pndang2 pn....padahl stu kelas...entah cm ner, dikatakn jodoh time second year kami mula berckp gara2 mau buat presentation....masa tu lah aku mula berckp n terus mintk no.fon.

pendekkn cite...aku ajk die mkn lama2 kelamaan br lah mula jatuh cinta...hehehe, ulat dah naik daun lah ni..., kami coulpe pada 17 november 2008, time kami mau final exm, tpi dalam gile cinta ni...stdy tetap stdy la...haahha. yang sedihnya cinta kami berjauhan...die orng sabah n aku orng kelantan.. sangt sedih la...sebb sush mau jmpa, selamat lah da teknologi, blh la berhubung selalu... insyallah kalo da jodoh kekal selamana.....

tpi yang bestnya ramai yang cakap muka kami sama...kadang2 aku perasan gak..orang ckp kalo muka sama ni jodoh pnjang..tpi entah la, jodoh ditangn tuhan la...aku terima pe2 tkdir pn....:::@@@. gambr ni masa kami g kundasang la....saje2 mau jalan p sana...asyk lepak tempat sama je...mau gak p tempat lain...so kami p kundasang......bye, the end my story, in my love.

6 comments:

ini blog wirdah said...

alalala..sweetnye.. :)

epOL said...

tq wirda....hehehe

sitihajarabdultalip said...

muke kome mmg same ler...
pjg jodoh ni....
hihi
moge kekal ke jinjang pelamin ye~

epOL said...

tq siti....hehehe

sitihajarabdultalip said...

siti??
watedah...
call me aja la...
hi3

epOL said...

k aja...hehehhee,sory

Post a Comment